رادیو دولتی رژیم صهیونیستی: عربستان حامی اسرائیل است

رادیو دولتی رژیم صهیونیستی در گزارشی با اشاره به سفر دوره‌ای محمد بن سلمان ولیعهد عربستان که اکنون به فرانسه رسیده است، اعلام کرد که اسرائیل از این پس می‌تواند به عربستان سعودی به عنوان حامی نگاه کند.
در این گزارش آمده است: ولیعهد عربستان چندی پیش سخنان بسیار دوستانه‌ای خطاب به اسرائیل بیان کرد. اسرائیل دیگر از نظر دیپلماتیک در انزوا قرار ندارد. تل آویو نه تنها می‌تواند به آمریکایی‌ها، بلکه به شکل تعجب آوری به عربستان سعودی نیز می‌تواند امید ببندد.
در بخشی از این گزارش آمده است: کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس رفته رفته به سوی اسرائیل گام برمی دارند. ولیعهد عربستان به تازگی و در سفری به آمریکا، در مصاحبه با مجله آمریکایی آتلانتیک، ضمن ابراز تمایل خود برای ایجاد رابطه با رژیم اشغالگر قدس گفت: اسرائیل در مقایسه با وسعتش یک اقتصاد بزرگ و رو به رشد است. البته که ما منافع مشترک زیادی با اسراییل داریم و اگر صلحی برقرار شود، سود زیادی میان اسرائیل و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و کشورهایی مانند مصر و اردن ایجاد می‌شود.
ولیعهد نوپای سعودی در مصاحبه با نشریات خارجی و دیدارهای دیپلماتیک خود با مقامات غربی تمایلات صهیونیستی خود را علنی ساخته و با موجی از واکنش‌ها روبرو شده که از آن جمله می‌توان به اعلام انزجار مبارزان فلسطینی از رهبران ریاض در جریان خیزش اخیر مردم نوار غزه اشاره کرد.
در تبیین علل گرایش مقامات ریاض به عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس همچنان که اشاره شد می‌توان به همسویی در موضوع ضدیت با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.
سایر اخبار این روزنامه
ظرفیت نیروگاه‌های برق کشور به 80 هزار مگاوات افزایش می‌یابد رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مسئولان و مدیران نظام: تعرض به امنیت و حریم مردم در پیام‌رسان‌های داخلی «حرام شرعی» است سخنگوی دولت در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح کرد؛ وعده تجدیدنظر در سیاست‌های ارزی واکنش اعضای شورای شهر تهران به اظهارات دادستان کل کشور درباره استعفای شهردار با حضور رئیس‌جمهور انجام شد؛ رونمایی و افتتاح 83 دستاورد اقتدارآفرین در روز ملی فناوری هسته‌ای رژیم سعودی صعده را به خاک و خون کشید رادیو دولتی رژیم صهیونیستی: عربستان حامی اسرائیل است کرزای: آمریکایی‌ها در جنگ با تروریسم همه را فریب دادند این معادله چند مجهولی رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد اعطای 25 میلیون ریال به خانواده‌های زلزله زده جهت خرید وسایل خانه هیات وزیران تعدادی از آیین نامه‌های اجرایی قانون بودجه سال 1397 کل کشور را تصویب کرد 4 مدافع حرم در حمله رژیم صهیونیستی به پایگاهی در سوریه شهید شدند تروریست‌ها و سلاح‌های شیمیایی در سوریه